Методический кабинет

Метадычная тэма года, мэта і задачы дзейнасці ўстановы адукацыі

на 2019/2020 навучальны год

Метадычная тэма:

Удасканаленне прафесійнага майстэрства ўсіх суб'ектаў адукацыйнага працэсу праз стварэнне адзінага інфармацыйнага асяроддзя.

Мэта:

удасканаленне сістэмы метадычнай работы па арганізацыі бесперапыннай адукацыі педагагічных кадраў шляхам актыўнага ўкаранення новых адукацыйных і выхаваўчых тэхналогій, абнаўлення метадалагічных, псіхалагічных ведаў, прапагандзе перадавога вопыту

Задачы:

  1. забеспячэнне павышэння прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, іх бесперапыннай адукацыі і самаадукацыі ў рамках павышэння кваліфікацыі.
  2. выяўленне, вывучэнне і прапаганда эфектыўнага педагагічнага вопыту педагогаў;
  3. метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў і іх  атэстацыі.

 


 

Структурно-функциональная модель методической службы

https://docs.google.com/document/d/1lQXTAO-Glh1o0SwrAQrRTrVcHy0E-OAN/edit# 

 

Склад метадычнага савета

ДУА “Радашковіцкая школа-інтэрнат для дзяцей-сірот

 і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў”

 

на 2019/2020 навучальны год

 

Канарская М.А. - старшыня метадычнага савета, намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

Кісляк Т.А. - сакратар метадычнага савета, кіраўнік метадычнага аб’яднання  класных кіраўнікоў І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

Члены метадычнага савета:

  1. Харошка Т.А. - намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце
  2. Гарбаценка А.С. - кіраўнік метадычнага аб’яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук
  3. Юрынок А.В. – кіраўнік метадычнага аб’яднання настаўнікаў гуманітарных дысцыплін
  4. Асіповіч А.А. - кіраўнік метадычнага аб’яднання выхавальнікаў школы-інтэрната
  5. Радзевіч Л.А. -  кіраўнік метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў ІІ і ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

 

 

 

 

 

 

ВЫПІСКА

з плану работы ДУА “Радашковіцкая школа-інтэрнат для дзяцей-сірот

і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў” на 2019/2020 навучальны год

 

Раздзел 6. Арганізацыя работы з педагагічнымі кадрамі

  • Метадычная работа

п-п

Змест дзейнасці

Тэрміны выканання

Адказныя

 

Арганізацыя дзейнасці метадычнага савета

 

 

1

Пасяджэнне 1

1.      Аналіз дзейнасці метадычнай  работы за 2018/2019 навучальны год.

2.      Аб зацвярджэнні праграм аб’яднанняў па інтарэсах

3.      Аб узгадненні праграм факультатыўных заняткаў

4.      Аб правядзенні педагагічнага марафону

30.08.2019

Канарская М.А.,

Харошка Т.А.

2

Пасяджэнне 2

1.      Аналіз вынікаў I этапа рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах

2.      Аб метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі

3.      Аб удзеле ў рэспубліканскім конкурсе “Настаўнік года” педагогаў установы адукацыі

18.10.2019

Канарская М.А.

3

Пасяджэнне 3

1.      Аб падрыхтоўцы да педагагічнага савета

2.      Аб рабоце атэстацыйнай камісіі

3.      Аб выкарыстанні педагогамі інфармацыйна-камунікацыйных рэсурсаў установы адукацыі

4.      Аб правядзенні прадметных тыдняў: біялогіі, хіміі і геаграфіі; гісторыі і працоўнага навучання; беларускай і рускай мовы і літаратуры

06.02.2020

Канарская М.А.

4

 

 

 

Пасяджэнне 4

1.      Аб выкарыстанні педагогамі педагагічных тэхналогій.

2.   Аб правядзенні прадметных тыдняў: замежнай мовы, матэматыкі, фізікі і  інфарматыкі, пачатковых класаў, фізічнай культуры і здароўя, АБЖ

2.      Аналіз дзейнасці метадычнага савета за 2019/2020 навучальны год

11.05.2020

Канарская М.А.,

кіраўнікі метадычных аб’яднанняў

 

Арганізацыя дзейнасці метадычных аб’яднанняў установы адукацыі

 

 

1

Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук

 

 

 

Пасяджэнне 1

1.      Абмеркаванне інструктыўна-метадычных пісем па гуманітарных прадметах.

2.      Абмеркаванне метадычных рэкамендацый па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі і вучэбных праграм з беларускай і рускай мовамі навучання 2019/2020 н.г. па гуманітарных прадметах.

3.      Абмеркаванне плана работы МА на 2019/2020 навучальны год

 

Верасень

2019

Гарбаценка А.С.,

настаўнікі

 

Пасяджэнне 2

1.      Развіццё прадметных і міжпрадметных кампетэнцый вучняў на ўроках рускай мовы і літаратуры.

2.      Структура вучэбнага занятку, яе мадэляванне. Правядзенне конкурсу “Журавлик”, “Лингвистенок”, “Буслик”, “Кентаврик”.

3.      Бесперапыннае ўдасканаленне прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў гуманітарных навук.

4.      Развіццё культуралагічнай і культуратворчай кампетэнцый на вучэбным занятку па беларускай літаратуры.

Лістапад

2019

Гарбаценка А.С.,

Філістовіч К.К.

 

 

 

 

Пасяджэнне 3

1.      Патрабаванні да сучаснага ўрока.

2.      Прымянене здароўезберагаючых тэхналогій на ўроку.

3.      Праблемна-пошукавы падыход пры арганізацыі самастойнай дзейнасці вучняў на ўроку.

4.      Наведванне і аналіз урокаў рускай і англійскай моў.

Люты 2020

Рабушка А.А.,

Вайцяховіч В.К.

 

 

Пасяджэнне 4

1.      Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2019/2020 навучальны год.

2.      Аналіз паспяховасці па вучэбных прадметах за 2019/2020 навучальны год

3.      Арганізацыя бягучага і тэматычнага кантролю на ўроках інфарматыкі

Май 2020

Гарбаценка А.С.,

Торліна  В.Т.,

настаўнікі

 

2

Метадычнае аб’яднанне настаўнікаў гуманітарных навук

 

 

 

Пасяджэнне 1

1.      Абмеркаванне і зацвярджэнне плана работы МА на 2019/2020 навучальны год

2.      Разгляд і абмеркаванне метадычных рэкамендацый выкладання прадмета на 2019/2020 навучальны год

3.      Маніторынг якасці адукацыі

Верасень 2019

Юрынок А.В.,

настаўнікі

 

Пасяджэнне 2

1.      Выніковае ацэньванне навучэнцаў праз выкарыстанне прыёмаў зваротнай сувязі, узаемаацэнкі і самаацэнкі

2.      Асаблівасці арганізацыі кантрольна-ацэначнай і рэфлексійнай дзейнасці на вучэбных занятках па матэматыцы

Снежань 2019

Радзевіч Л.А.,

Дзятлоўская Т.М.,

Чуманевіч І.В.

 

 

 

Пасяджэнне 3

1.      Фарміраванне чытацкай і прыродазнаўчанавуковай пісьменнасці вучняў у працэсе вырашэння кампетэнтнасна-арыентаваных задач на ўроках біялогіі і хіміі

2.      Павышэнне кампетэнтнасці педагогаў у галіне выкарыстання вучэбнага фізічнага эксперыменту

Сакавік 2020

Рудая І.Т.,

Арцюховіч Г.В.,

Жохавец Л.А.,

Радзевіч Л.А.,

Пабудзей Я.Ф.

 

Пасяджэнне 4

1.      Афармленне партфоліа метадычнага аб’яднання  настаўнікаў гуманітарных дысцыплін.

2.      Справаздачы настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

3.      Адбор матэрыялаў для сродкаў масавай інфармацыі

4.      Перспектыўны накірунак працы МА на наступны    навучальны год

 

Май

2020

Настаўнікі-прадметнікі

 

 

3

Метадычнае аб’яднанне выхавальнікаў

 

 

 

Пасяджэнне 1

1.      Вывучэнне нарматыўных прававых дакументаў і інструктыўна-метадычных пісьмаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь на 2019/2020 навучальны год

2.      Азнакамленне з планам работы метадычнага аб’яднання  выхавальнікаў

3.      Зацвярджэнне тэм па самаадукацыі выхавальнікаў і графік правядення адкрытых мерапрыемстваў у рамках тэм самаадукацыі

4.      Агляд навін метадычнай літаратуры

Жнівень 2019

Асіповіч А.А.,

Харошка Т.А.,

Радзік Г.А.

 

Пасяджэнне 2

1.      Арганізацыйна-метадычныя аспекты школьнай медыацыі і працэдура яе правядзення ва ўстанове агульнай сярэдняй адукацыі

Лістапад 2019

Асіповіч А.А., Варган Т.Ю.

 

 

Пасяджэнне 3

1.      Новыя інфармацыйныя тэхналогіі ў выхаваўчай рабоце

2.      Правядзенне адкрытага мерапрыемства з выкарыстаннем інфармацыйных тэхналогій

3.      Аналіз адкрытага мерапрыемства

Студзень 2020

Асіповіч А.А.,

Шнэйдэр С.В.,

Барыскевіч Н.С.

 

Пасяджэнне 4

1.      Грамадзянска-патрыятычнае выхаванне

2.      Наведванне парка-музея інтэрактыўнай гісторыі “Сула” Мінскай вобласці

“Мой родны кут, як ты мне мілы…”

Красавік 2020

Асіповіч А.А.,

Якубоўская А.Б.

 

Пасяджэнне 5

1.      Справаздачы выхавальнікаў па тэмах самаадукацыі

2.      Аналіз дзейнасцей МА выхавальнікаў за 2019/2020 навучальны год

3.      Дыягностыка работы выхавальнікаў на новы навучальны год

Май 2020

Асіповіч А.А.

 

 

4

Метадычнае аб’яднанне класных кіраўнікоў II і III ступені агульнай сярэдняй  адукацыі

 

 

 

Пасяджэнне 1

1.      Асаблівасці арганізацыі і планавання выхаваўчай работы ва ўстанове адукацыі на 2019/2020 навучальны год

2.      Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік

Верасень 2019

Радзевіч Л.А.,

Харошка Т.А.

 

 

Пасяджэнне 2

1.      Cістэма работы класнага кіраўніка па прафілактыцы злачынстваў і правапарушэнняў

2.      Дэвіянтныя паводзіны навучэнцаў

3.      Тыпы і прычыны ў адхіленні паводзін навучэнцаў

4.      Як распазнаць суіцыдальныя паводзіны дзяцей

Лістапад 2019

Радзевіч Л.А.,

Варган Т.Ю.,

Вабішчэвіч С.М.,

Рабушка А.А.,

Шабуня І.В.

 

Пасяджэнне 3

1.      Асноўныя накірункі работы класнага кіраўніка па грамадзянскім і патрыятычным выхаванні

2.      Правядзенне адзінага дня інфармавання для навучэнцащ VIII-XI класаў у рамках інфармацыйна-адукацыйнага праекта “Школа Актыўнага Грамадзяніна”

3.      Правядзенне адкрытай класнай гадзіны

Студзень 2020

Радзевіч Л.А.,

Чуманевіч І.В.,

Гарбаценка А.С.

 

 

 

Пасяджэнне 4

1.      Сістэма работы класнага кіраўніка па прафарыентацыі навучэнцаў.

2.      Прафесійнае самавызначэнне навучэнцаў III ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

3.      Знаёмства класных кіраўнікоў з пакетам псіхадыягнастычных методык “Профіль 2.0”.

Сакавік 2020

Радзевіч Л.А.,

Караценка М.М.,

Вабішчэвіч С.М.,

Вайцяховіч В.К.

 

Выніковае пасяджэнне

1.      Аналіз работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў, абмеркаванне мэты і задач на новы навучальны год.

22.05.2020

Радзевіч Л.А

 

Афармленне партфоліа метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў

На працягу навучальнага года

Радзевіч Л.А.

5

Метадычнае аб’яднанне класных кіраўнікоў I ступені агульнай сярэдняй  адукацыі

 

 

 

Пасяджэнне 1

1.      Вывучэнне інструктыўна- метадычнага пісьма Міністэрства адукацыі “Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай, ідэялагічнай і сацыяльнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе”

2.      Нарматыўнае і інфармацыйна-метадычнае забеспячэнне

3.      Асноўныя накірункі арганізацыі і планавання выхаваўчай работы класных кіраўнікоў у 2019/2020 навучальным годзе

4.      Абмеркаванне плана работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў на 2019/2020 навучальны год

Жнівень 2019

Кісляк Т.А., Харошка Т.А.

 

Пасяджэнне 2

1.      Стварэнне эфектыўных умоў для ўдасканалення прафесійных кампетэнцый педагогаў па пытаннях грамадзянска- патрыятычнага выхавання малодшых школьнікаў

2.      Змест і формы работы па фарміраванні актыўнай грамадзянскай пазіцыі і грамадзянска-патрыятычным выхаванні малодшых школьнікаў

3.      Выкарыстанне ў выхаваўчай рабоце сацыяльна-значных культурных мерапрыемстваў, накіраваных на захаванне гісторыка-культурнай спадчыны, развіцця народных традыцый

Снежань 2019

Кісляк Т.А.,

Рудая І.Т.,

Юрынок А.В.

 

 

 

 

 

 

Пасяджэнне 3

1.      Удасканаленне прафесійнага майстэрства педагогаў па пытаннях фарміравання навыкаў здаровага ладу жыцця, адказных і бяспечных паводзін навучэнцаў.

2.      Роля класнага кіраўніка па фарміраванні ў дзяцей адказных і бяспечных паводзін

3.      Актуальнасць праблемы захавання здароўя школьнікаў. Прынцыпы здароўезберагаючай тэхналогіі выхавання

4.      Адкрытае выхаваўчае мерапрыемства “Я здароўе зберагу…”

Люты 2020

Кісляк Т.А.,

Юрынок А.В.,

Рудая І.Т.,

Торліна В.Т.

 

Пасяджэнне 4

1.      Аналіз дзейнасці метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2020/2020 навучальны год

2.      Складанне перспектыўнага плана работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў на 2020/2021 навучальны год

Май 2020

Кісляк Т.А.

 

Афармленне партфоліа метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў.

На працягу навучальнага года

Кісляк Т.А.

 

Кансультацыі для педагогаў:

“Накірункі работы школы з выпадкамі сямейнай неблаганадзейнасці”

“Як распазнаць суіцыдальныя паводзіны дзяцей”

“Роль класснага кіраўніка ў прафілактыцы безнагладнасці і правапарушэнняў непаўналетніх”

“Як распазнаць прыкметы гвалту ў сям’і навучэнцаў”

 

Спецыялісты СППС

 

Правядзенне семінараў з педагогамі

 

 

 

1.Кантрольна-ацэначная дзейнасць настаўнікаў на ўроку

2.Кейс-тэхналогія на вучэбных і факультатыўных занятках  як сродак павышэння кампетэнтнаці вучняў

Лістапад 2019

Люты 2020

Канарская М.А.

Канарская М.А.

 

 

Метадычная работа  сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы

1.       

Сацыяльна-педагагічная дапамога настаўнікам, выхавальнікам у вырашэнні  канфліктных сітуацый

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

2.       

Удзел у дзейнасці метадычных аб’яднанняў выхавальнікаў і класных кіраўнікоў

 

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

3.       

Выпуск бюлетэняў з метадычнымі  матэрыяламі і рэкамендацыямі для настаўнікаў і выхавальнікаў

 

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

4.       

Аднаўленне матэрыялаў на інфармацыйным стэндзе і на школьным сайце

 

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

5.       

Кансультацыі для педагогаў:

“Накірункі работы школы з выпадкамі сямейнай неблаганадзейнасці”;

“Як распазнаць суіцыдальныя паводзіны дзяцей”;

“Роля класнага кіраўніка ў прафілактыцы безнагладнасці і правапарушэнняў непаўналетніх”;

“Як распазнаць прыкметы гвалту ў сям’і навучэнцаў”

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

6.       

Удзел у педсаветах і нарадах

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

7.       

Аказанне дапамогі класным кіраўнікам, выхавацелям пры падрыхтоўцы і правядзенні выхаваўчых мерапрыемстваў, класных гадзін, сустрэч, круглых сталоў

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

8.       

Вывучэнне нарматыўных дакументаў,  рэгламентуючых дзейнасць педагогаў сацыяльных

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

9.       

Удзел у раённым  метадычным аб'яднанні педагогаў сацыяльных і педагогаў-псіхолагаў

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

10.  

Удзел у працы абласных і раённых семінараў, канферэнцый

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

11.  

Вывучэнне навінак літаратуры, перыядычнага друку па праблемах сацыяльна-педагагічнай дзейнасці

Шабуня І.В.,

 Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

12.  

Папаўненне асабістай бібліятэкі метадычнай літаратурай

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Шабуня І.В.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

Вайцяховіч В.К.,

Варган Т.Ю.,

на працягу       навучальнага года

 

6.2. Дзейнасць атэстацыйнай камісіі

п-п

Змест дзейнасці

Тэрміны выканання

Адказныя

1.

Вывучэнне нарматыўных прававых дакументаў па атэстацыі

Да 16.09.2019

Жохавец Л.А.

2.

Правядзення субяседавання з педагогамі, якія падалі заявы на атэстацыю

Да 07.10.2019

Харошка Т.А.

Канарская М.А.

Жохавец Л.А.

3.

Складанне графіка атэстацыі педагогаў школы-інтэрната

Да 15.10.2019

Жохавец Л.А.

4.

Азнаямленне атэстуемых з графікам праходжання атэстацыі

15.10.2019

Жохавец Л.А.

5.

Афармленне стэнда “Рыхтуемся да атэстацыі”

Да 16.10.2019

Радзевіч Л.А.

6.

Правядзенне кансультацый з атэстуемымі  педагогамі

17.10.2019

Жохавец Л.А.

7.

Арганіцая заняткаў з членамі атэстацыйнай камісіі па тэме “Адзінства падыходаў і патрабаванняў пры правядзенні  атэстацыі педагагічных работнікаў”

18.10.2019

Жохавец Л.А.

8.

Правядзенне інструктыўна-метадычнай нарады з членамі атэстацыйнай камісіі па падрыхтоўцы аналітычнай дакументацыі

11.11.2019

Жохавец Л.А.

9.

Вывучэнне педагагічнай дзейнасці атэстуемых, афармленне аналітычных даведак

На працягу 2 месяцаў        з дня азнаямлення з загадам                аб атэстацыі

Члены камісіі

10.

Складанне характарыстык на атэстуемых

На працягу навучальнага года

Канарская М.А.

Харошка Т.А.

11.

Правядзенне пасяджэнняў атэстацыйнай

камісіі

Згодна графіка атэстацыі

Жохавец Л.А.

12.

Ажыццяўленне кантролю за выкананнем графіка атэстацыі

Пастаянна

Канарская М.А.

 

13.

Разгляд пытанняў работы атэстацыйнай камісіі на педагагічных нарадах

Згодна графіка правядзення педагагічных нарад

Жохавец Л.А

14.

Падвядзенне вынікаў работы атэстацыйнай камісіі

29.05.2020

Жохавец Л.А

 

6.3.Павышэнне кваліфікацыі

п-п

Змест дзейнасці

Тэрміны выканання

Адказныя

1.       

Удзел педагогаў у вераснёўскіх сустрэчах

Верасень 2019

Канарская М.А.,

Харошка Т.А.

2.       

Удзел педагогаў у метадычных мерапрыемствах рознага ўзроўню і форм правядзення: семінарах, вебінарах, адукацыйных курсах, выставах і інш

На працягу навучальнага года

Педагогі

3.       

Павышэнне кваліфікацыі педагогаў на курсах павышэння кваліфікацыі

На працягу навучальнага года

Канарская М.А.

4.       

Удзел педагогаў у конкурсах рознага ўзроўню

На працягу навучальнага года

Канарская М.А., Харошка Т.А.

5.       

Удзел педагогаў у дыстанцыйных алімпіядах для педагагічных работнікаў

На працягу навучальнага года

Педагогі

6.       

Вывучэнне вопыту калег

На працягу навучальнага года

Педагогі

 

6.4.Самаадукацыя педагогаў

п-п

Змест дзейнасці

Тэрміны выканання

Адказныя

1.       

Выбар педагогамі тэм па самаадукацыі

Снежань 2019

Педагогі

2.       

Складанне рэестра тэм па самаадукацыі педагогаў установы адукацыі

да 10.01.2020

Канарская М.А.

3.       

Складанне педагогамі планаў работы па тэме самаадукацыі

Студзень 2020

Педагогі

4.       

Прадстаўленне матэрыялаў па тэмах самаадукацыі

На працягу навучальнага года

Педагогі

5.       

Абагульненне вопыту работы педагогаў

На працягу навучальнага года

Педагогі

6.       

Распаўсюджванне вопыту работы педагогаў у сродках масавай інфармацыі

На працягу навучальнага года

Педагогі, Канарская М.А., Харошка Т.А.

7.       

Правядзенне заняткаў па вывучаных педагагічных тэхналогіях

На працягу навучальнага года

Педагогі

 

Раздзел 3. Арганізацыя адукацыйнага працэсу

п-п

Змест дзейнасці

Тэрміны выканання

Адказныя

1.       

Інструктыўная нарада “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу ў 2019/2020 навучальным годзе”

29.08.2019

Канарская М.А.

2.       

Выяўленне ўзроўню навучанасці, выхаванасці вучняў

Верасень 2019

Настаўнікі ІІІ-ХІ кл.

3.       

Правядзенне І этапу рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах, падрыхтоўка вучняў да ўдзелу ў наступных этапах алімпіяды

Верасень 2019

Канарская М.А., настаўнікі

4.       

Арганізацыя пазакласнай работы па прадметах і дадатковай адукацыі

Верасень 2019,

студзень 2020

Канарская М.А.,

Харошка Т.А.

5.       

Арганізацыя і правядзенне стымулюючых і падтрымліваючых заняткаў з вучнямі

На працягу навуч. года

Канарская М.А.,

настаўнікі -прадметнікі

6.       

Правядзенне прадметных тыдняў

-         біялогіі, хіміі, геаграфіі;

-         гісторыі, працоўнага навучання;

-         беларускай і рускай мовы і літаратуры;

-         замежнай мовы;

-         матэматыкі, фізікі і  інфарматыкі;

-         пачатковых класаў;

-         фізічнай культуры і здароўя, АБЖ

 

Лістапад 2019

Снежань 2019

Студзень 2020

Люты 2020

Сакавік 2020

 

Красавік 2020

Настаўнікі-прадметнікі

7.       

Ажыццяўленне індывідуальнай работы з вучнямі:

-         па ліквідацыі прабелаў у ведах;

-         па падрыхтоўцы да прадметных алімпіяд;

-         па падрыхтоўцы вучняў ІХ, ХІ класаў да выпускных экзаменаў, цэнтралізаванага тэсціравання;

-         па падрыхтоўцы да ўдзелу ў конкурсах, спаборніцтвах рознага ўзроўня і накірункаў

На працягу навучальнага года

Настаўнікі, выхавальнікі, педагогі дадатковай адукацыі

8.       

Правядзенне гутарак, індывідуальных субяседванняў з вучнямі па гатоўнасці да працягу навучання

На працягу навуч. года

Вайцяховіч В.К., Варган Т.Ю., класныя кіраўнікі, выхавальнікі

 

 

Участие педагогов ГУО «Радошковичская школа-интернат для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей» в работе методических формирований в 2019/2020 учебном году

 

Наименование РМФ

ФИО педагога

РМО учителей математики.

Горбатенко Елена Сергеевна

РМО учителей информатики.

Торлина Ольга Тадеушевна

РМО учителей физики и астрономии

Горбатенко Елена Сергеевна

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей русского языка и литературы.

Радевич Людмила Александровна

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей белорусского языка и литературы.

Чуманевич Ирина Викентьевна

РМО учителей биологии.

Рабушко Елена Александровна

РМО учителей химии.

Рабушко Елена Александровна

РМО учителей географии.

Дятловский Игорь Михайлович

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей общественных наук.

Дятловская Тамара Николаевна

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей иностранного языка.

Юринок Алла Викентьевна

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей физической культуры.

Коротенко Михаил Николаевич,Вабищевич Сергей Николаевич

РМО воспитателей ГПД и воспитателей первых классов.

Осипович Юлия Валерьевна

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей первых классов.

Рудая Ирина Тадеушевна

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей вторых классов.

Торлина Ольга Тадеушевна

РМО учителей и руководителей школьных МО учителей третьих классов.

Кисляк Татьяна Александровна

РМО учителей изобразительного искусства.

Юринок Алла Викентьевна

РМО учителей музыки.

 

РМО учителей обслуживающего труда.

Шнейдер Светлана Вацлавна

РМО учителей технического труда и черчения.

Осипович Александр Андреевич

РМО школьных библиотекарей.

Радик Галина Анатольевна

РМО классных руководителей I ступени общего среднего образования.

Кисляк Татьяна Александровна

РМО классных руководителей II и III ступеней общего среднего образования.

Радевич Людмила Александровна

РМО педагогов-организаторов.

Петровская Ирина Станиславовна

РМО педагогов социальных.

Шабуня Ирина Викторовна

РМО педагогов-психологов учреждений общего среднего образования.

Варган Татьяна Юрьевна

РМО дефектологов учреждений общего среднего образования.

Филистович Марина Эдуардовна

РМО руководителей учреждений общего среднего образования.

Дятловский Игорь Михайлович

РМО заместителей директоров по учебной работе на I ступени общего среднего образования.

Конарская Марина Адамовна

РМО заместителей директоров по учебной работе на II и III ступенях общего среднего образования.

Конарская Марина Адамовна

РМО заместителей директоров по учебно-методической работе.

Конарская Марина Адамовна

РМО заместителей директоров по воспитательной работе.

Хорошко Татьяна Аркадьевна

Районная творческая группа «Использование медиаинформации при организации воспитательных мероприятий».

Петровская Ирина Станиславовна

Районная творческая группа педагогов, преподающих учебный предмет «Искусство».

Юринок Аллла Викентьевна

Районная школа эффективной педагогической практики по формированию здорового образа жизни.

Артюхович Галина Васильевна

Районная школа резерва руководящих кадров - секция по работе с кандидатами на должность директора учреждения образовани.

Конарская Марина Адамовна

Районная школа резерва руководящих кадров - секция по работе с кандидатами на должность заместителя директора по воспитательной работе.

Петровская Ирина Станиславовна

Районный опорно-методический центр по здоровому образу жизни.

 

Районный мастер-класс «Психолого-педагогическое сопровождение молодых специалистов: проблемы и пути их решения».

Борискевич Наталья Сергеевна

Районный мастер-класс «Развитие профессиональной компетентности педагога – участника конкурса профессионального мастерства».

Юринок Алла Викентьевна, Радевич Людмила Александровна, Вабищевич Сергей Николаевич

 

УЧИТЕЛЬ ГОДА-2019

Порядок проведения конкурса

профессионального мастерства педагогических работников

«Учитель года» в ГУО «Радошковичская школа-интернат

для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей»

 

  1. Общие положения

1.1. Конкурс профессионального мастерства педагогических работников «Учитель года» (далее – конкурс) является первым этапом республиканского конкурса профессионального  мастерства  педагогических работников  «Учитель года Республики Беларусь», проводится в соответствии с положением об организации и проведении республиканского конкурса профессионального мастерства педагогических работников «Учитель года Республики Беларусь», утвержденного постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 02.04.2018 № 243 и в целях выявления, обобщения, распространения опыта работы лучших педагогических работников.

1.2. Конкурс проводится по следующим номинациям:

«Физика, астрономия, математика, информатика»;

«Иностранный язык»;

«Русский язык и литература, белорусский язык и литература»;

         «Начальные классы»;

«Музыка, изобразительное искусство, искусство (отечественная и

мировая художественная культура), трудовое обучение, черчение,

физическая культура и здоровье, допризывная подготовка»;

«История, обществоведение, география»;

«Химия, биология».

1.3. Организаторами конкурса являются руководство, профсоюзная организация, общественное объединение «Белая Русь» учреждения образования.

1.4. Проведение конкурса осуществляется на основании приказа начальника управления по образованию Молодечненского райисполкома и на основании приказа директора школы-интерната, в котором определяются сроки проведения, утверждается порядок проведения, состав оргкомитета конкурса.

1.5. В состав оргкомитета конкурса могут включаться представители руководства, педагоги, представители профсоюзного комитета, общественных организаций.

1.6.Оргкомитет конкурса:

– осуществляет непосредственное руководство подготовкой и проведением конкурса;

– определяет сроки подачи заявок и необходимых материалов для участия кандидатов в конкурсе;

– принимает заявки и необходимые материалы для участия кандидатов в конкурсе;

– направляет заявки для участия победителей конкурса на второй этап республиканского конкурса профессионального мастерства педагогических работников;

– определяет количество и виды конкурсных мероприятий, форму проведения каждого из них;

– разрабатывает план проведения конкурса;

– предусматривает финансирование и определяет направления расходов на проведение конкурса;

– награждает победителей, лауреатов и участников конкурса;

– обеспечивает освещение в СМИ хода подготовки, проведения и результатов конкурса;

– анализирует и обобщает итоги конкурса;

– содействует популяризации опыта всех участников конкурса.

1.7. Решения оргкомитета принимаются на заседаниях и оформляются протоколами. Оргкомитет правомочен принимать решение, если на заседании присутствуют не менее двух третей его состава. Решение оргкомитета считается принятым, если за него проголосовало более половины членов оргкомитета, присутствующих на заседании.

1.8. Составы жюри конкурса формируются из педагогов учреждения образования. Жюри возглавляет председатель. В состав жюри входит ответственный секретарь.

1.9. Жюри конкурса:

– оценивает конкурсные мероприятия в соответствии с установленными критериями;

– устанавливает регламент конкурсных мероприятий;

– информирует участников о результатах проведения всех конкурсных мероприятий;

– определяет победителей и лауреатов конкурса;

– оформляет итоговую документацию и передает ее в оргкомитет конкурса.

1.10. Решения жюри принимаются на заседаниях путем голосования и оформляются протоколами. Жюри правомочно принимать решение, если на заседании присутствует не менее двух третей его состава. Решение жюри считается принятым, если за него проголосовало более половины присутствующих на заседании членов жюри.

 

  1. Требования к участникам конкурса

2.1. Участниками конкурса являются педагогические работники, реализующие образовательные программы общего среднего образования; образовательную программу специального образования на уровне общего среднего образования; образовательную программу специального образования на уровне общего среднего образования для лиц с интеллектуальной недостаточностью, независимо от их подчиненности и формы собственности.

2.2. К участию в конкурсе допускаются педагогические работники независимо от квалификационной категории, стажа работы и участия в конкурсах, проводимых ранее.

2.3. Участники конкурса имеют право на:

– своевременную и полную информацию о конкурсных мероприятиях и критериях их оценки;

– техническое обеспечение участия в конкурсе;

– методическую помощь;

– объективную оценку профессиональной компетентности;

– обращение в жюри конкурса по вопросам оценивания конкурсных мероприятий;

– внесение предложений по повышению эффективности работы жюри и оргкомитета по завершении конкурса.

2.4. Участники конкурса обязаны:

– выполнять требования Инструкции о порядке проведения республиканского конкурса профессионального мастерства педагогических работников «Учитель года Республики Беларусь»;

– соблюдать правовые, нравственные и этические нормы;

– уважать честь и достоинство других участников конкурса;

– соблюдать регламент, установленный жюри конкурса;

– популяризировать свой опыт работы.

 

  1. Порядок проведения этапов конкурса

3.1. Первый этап конкурса проводится в учреждении образования с 21 октября до 29 ноября 2019. По итогам первого этапа определяются победители (участники районного этапа):

Первый этап. На данный тур участникам конкурса  необходимо предоставить следующие материалы:

  1. заявку участника Конкурса (приложение 1);
  2. анкету участника Конкурса (приложение 2);
  3. видеоурок (занятие). Видеозапись урока (занятия) должна сопровождаться информацией, содержащей полное название учреждения образования, Ф.И.О. участника конкурса, преподаваемый учебный предмет, название номинации, тему урока (занятия), контактный телефон участника. Видеоматериал не должен подвергаться редактированию;
  4. описание опыта собственной педагогической деятельности (тему определяет сам участник). Описание опыта предоставляется в объеме 10–12 страниц основной части и до 10 страниц приложения. Поля страниц: верхнее и нижнее – 20 мм, левое – 30 мм, правое – 10 мм; шрифт – Times New Roman, размер кегля – 14, междустрочный интервал – полуторный, выравнивание текста – по ширине. Текст печатается без сокращений, кроме общепринятых аббревиатур. Ссылки на литературу оформляются в квадратных скобках в конце предложения. Оформление литературы – согласно Инструкции по оформлению диссертации, автореферата и публикаций по теме диссертации, утвержденной постановлением Президиума Государственного высшего аттестационного комитета Республики Беларусь от 24.12.1997 № 178 (в редакции постановления ВАК РБ от 28.02.2014 № 3) https://vak.gov.by/resolutionsVAK.

Первая страница – титульный лист. Основной текст начинается со второй страницы. Вставка номеров страниц – внизу справа. Титульный лист не нумеруется. В тексте могут выделяться разделы.

По итогам отборочного тура определяются участники районного этапа конкурса.

Материалы, поданные участниками первого этапа конкурса, передаются для участия в районном этапе конкурса.

3.2. При прохождении участников в полуфинал проводятся  следующие конкурсные мероприятия:

  1. открытый урок (занятие) в незнакомом классе (группе) по теме, указанной жюри (09.12-20.12.2019);
  2. тестирование в целях проверки знаний в области преподаваемого учебного предмета, педагогики и психологии (16.12-20.12.2019).

По итогам второго тура определяются участники финала.

3.3. Финал включает следующие конкурсные мероприятия:

– мастер-класс с участием педагогов (23.12-11.01.2019);

– творческое самопредставление участника конкурса на сцене                                 (7 мин);

– мини-урок (занятие) на сцене (15 минут).

Творческое самопредставление и мини-урок (занятие) участники демонстрируют 24.01.2019.

По итогам тура определяются один  победитель в каждой номинации – учитель года района по соответствующему учебному предмету (воспитатель года района) и два лауреата в каждой номинации.

3.3. Критериями оценки конкурсных мероприятий являются:

– актуальность и соответствие опыта педагогической деятельности современным тенденциям развития образования и воспитания;

– умение популяризировать опыт собственной педагогической деятельности;

– соответствие содержания конкурсного мероприятия заявленной теме;

– глубина знаний в области преподаваемого учебного предмета (образовательной области);

– владение современной методикой преподавания учебного предмета;

– владение современными средствами обучения и воспитания;

– владение знаниями в области педагогики, психологии;

– создание и поддержание высокого уровня познавательного интереса и самостоятельной активности учащихся (воспитанников).

3.4. Победитель конкурса в каждой номинации награждается дипломом победителя, лауреаты конкурса награждаются дипломами лауреатов. Участникам вручается диплом участника конкурса. Победитель и лауреаты награждаются ценными подарками.

3.5. Подведение итогов, объявление результатов, награждение участников и победителей проводится на торжественной церемонии закрытия конкурса.

 

  1. Финансирование конкурса

Финансирование подготовки и проведения конкурса осуществляется в установленном порядке за счет средств, не запрещенных законодательством Республики Беларусь.

 

Склад журы

конкурса “Настаўнік года” у ДУА “Радашковіцкая школа-інтэрнат

 для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў”

 

1.      

Дзятлоўскі І.М.

- дырэктар школы-інтэрната, старшыня

2.      

Канарская М.А.

- намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, намеснік старшыні

3.      

Харошка Т.А.

- намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, старшыня ГА “Белая Русь”

4.      

Жохавец Л.А.

- настаўнік англійскай мовы вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі

5.      

Макляк З.М.

- выхавальнік вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі

6.      

Варган Т.Ю.

-педагог-псіхолаг

 

Склад арганізацыйнага камітэта

 па падрыхтоўцы і правядзенні конкурса “Настаўнік года”

 у ДУА “Радашковіцкая школа-інтэрнат для дзяцей-сірот і дзяцей,

якія засталіся без апекі бацькоў”

 

1.      

Дзятлоўскі І.М.

-дырэктар школы-інтэрната, старшыня

2.      

Канарская М.А.

-намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, намеснік старшыні

3.      

Харошка Т.А.

-намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, старшыня ГА “Белая Русь”

4.      

Пятроўская І.С.

-старшыня прафкама, педагог-арганізатар

5.      

Філіповіч К.А.

-галоўны бухгалтар

 

План

падрыхтоўкі і правядзення І этапа конкурса “Настаўнік года”

 ў ДУА “Радашковіцкая школа-інтэрнат для дзяцей-сірот і дзяцей,

 якія засталіся без апекі бацькоў”

 

№ п-п

Мерапрыемствы

Тэрміны 

Адказныя

Арганізацыйны этап

1.       

Абмеркаванне парадку правядзення    І этапа конкурса ў школе-інтэрнаце

Да 14.10.2016

Кіраўніцтва

2.       

Тэхнічнае забеспячэнне

На працягу конкурса

Пятроўская І.С.

3.       

Састаўленне сцэнарыя выніковага мерапрыемства

Да 20.11.2016

Пятроўская І.С.

4.       

Састаўленне каштарысу расходаў (кветкі, прызы, дыпломы)

Да 20.11.2016

Пятроўская І.С.

5.       

Падрыхтоўка загада аб правядзенні конкурса

14.10.2016

Канарская М.А.

6.       

Падрыхтоўка дыягнастычнага інструментарыя для членаў журы

01.11.2016

Канарская М.А.

7.       

Састаўленне графіка правядзення адкрытых вучэбных заняткаў, унясенне змен у расклад (пры неабходнасці)

Да 01.11.2016

Канарская М.А.

8.       

Падача настаўнікамі заявак на ўдзел у конкурсе

Да 20.10.2016

Кіраўніцтва, настаўнікі

9.       

Правядзенне нарады з удзельнікамі конкурса

 21.10.2016

Дзятлоўскі І.М., Канарская М.А.

Асноўны этап

10.  

Правядзенне адкрытых вучэбных заняткаў

08.11-16.11.2016

Удзельнікі конкурсу

11.  

Прадстаўленне ўласнай педагагічнай дзейнасці “Мая педагагічная філасофія”

21.11.2016

Удзельнікі конкурсу

12.  

Метадычная распрацоўка майстар-класа для педагагічных работнікаў

25.11.2016

Удзельнікі конкурсу

Заключны этап

13.  

Выніковае мерапрыемства, узнагароджванне пераможцаў

24.11.2016

Дзятлоўскі І.М.,

Пятроўская І.С.

14.  

Падрыхтоўка загада па выніках конкурса

25.11.2016

Канарская М.А.

15.  

Прадстаўленне матэрыялаў пераможцаў конкурса ў раённы вучэбна-метадычны кабінет.

Да 30.11.2016

Канарская М.А.

15.

Асвятленне хода конкурса на сайце школы-інтэрната

На працягу конкурса

Канарская М.А.

16.

Афармленне метадычнай папкі “Настаўнік года-2016”

Да 30.11.2016

Канарская М.А.

 

Графік

правядзення вучэбных заняткаў

 удзельнікамі конкурса “Настаўнік года”

 

 
 
 

п-п

Прозвішча, ініцыялы настаўніка

Дата

правядзення

Час

 правядзення

Месца

правядзення

Клас

1.       

Арцюховіч Г.В.

18.11.2019

8.30-9.15

Кабінет гісторыі

VI

2.       

Вабішчэвіч С.М.

18.11.2019

9.25-10.10

Басейн

XI

3.       

Радзевіч Л.А.

18.11.2019

11.25-12.10

Кабінет рускай мовы і літаратуры

VII

4.       

Рудая І.Т.

19.11.2019

10.25-11.10

Кабінет 1 класа

I

5.       

Юрынок А.В.

14.11.2019

12.20-13.05

Кабінет беларускай мовы і літаратуры

V

   
Есть в школьной жизни традиции, которые насчитывают десятки лет: торжественное начало учебного года, День учителя, выпускной вечер и т.д. И традиционным конкурсам в нашей школе-интернате становится конкурс педагогического мастерства "Учитель года".
21 ноября  2019 года на сцене состоялся заключительный этап школьного конкурса "Учитель года - 2019". Участники представили свой личный опыт педагогической деятельности. Они раскрыли свои многочисленные дарования, педагогический талант.
И не важно, кто победитель, главное, что здесь нет проигравших.
И тому свидетельство - уважение коллег, доверие родителей и любовь учеников!

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В первом этапе школьного конкурса приняло участие 5 педагогов:

учитель физической культуры и здоровья - Сергей Николаевич Вабищевич;

учитель белорусского языка и литературы - Галина Васильевна Артюхович;

учитель русского языка и литературы - Людмила Александровна Радевич;

учитель начальных классов - Ирина Тадеушевна Рудая;

учитель искусства - Алла Викентьевна Юринок.

18.11.2019 и 19.11.2019 педагоги проявили своё мастерство в проведении уроков по предметам.

Сергей Николаевич провёл урок по теме "Кроль на груди в полной координации" (физическая культура и здоровье).

 

Галина Васильевна показала урок по теме "Алесь Ставер. Жураўлі на Палессе ляцяць"(беларуская літаратура).

Людмила Александровна показала урок по теме "Свободолюбивый характер Мцыри" по поэме М.Ю.Лермонтова "Мцыри" (русская литература).

Ирина Тадеушевна провела урок то теме "Закрепление изученного материала" (математика).

Алла Викентьевна показала урок по теме "В мире сказок" (искусство).

 

Конкурс прафесійнага майстэрства "Педагог сацыяльны"

16.12.2019

УТВЕРЖДЕНО

Приказ начальника управления по образованию Молодечненского райисполкома

от «04» декабря 2019 № 951

Положение

о районном конкурсе профессионального мастерства

«Педагог социальный»

  1. Общие положения

1.1. Районный конкурс профессионального мастерства «Педагог социальный» (далее – Конкурс) является районным этапом областного конкурса профессионального мастерства «Педагог социальный», проводится с целью повышения уровня профессионализма, выявления, обобщения, распространения опыта работы лучших специалистов, оказывающих социально-педагогическую помощь.

1.2. Организаторами Конкурса являются управление по образованию Молодечненского райисполкома, райком профсоюза   работников образования и науки, районное общественное объединение «Белая Русь», районный учебно - методический кабинет, учреждения образования.

1.3. Проведение Конкурса осуществляется на основании приказа начальника управления по образованию Молодечненского райисполкома, в котором определяются сроки проведения, утверждается положение, состав оргкомитета Конкурса.

1.4. В состав оргкомитета Конкурса могут включаться представители управления по образованию Молодечненского райисполкома, райкома профсоюза работников образования и науки, районного учебно - методического кабинета, социально-педагогического центра, средств массовой информации, опытные педагогические работники, иные лица (с их согласия).

1.5. Оргкомитет Конкурса:

– осуществляет непосредственное руководство подготовкой и проведением Конкурса;

– формирует и утверждает составы жюри;

– определяет сроки подачи заявок и необходимых материалов для участия кандидатов в Конкурсе;

– принимает заявки и необходимые материалы для участия кандидатов в Конкурсе;

– направляет заявки для участия победителей Конкурса на областной этап Конкурса;

– определяет количество и виды конкурсных мероприятий, форму проведения каждого из них;

– разрабатывает и утверждает программу Конкурса;

– предусматривает финансирование и определяет направления расходов на проведение Конкурса;

– награждает победителей, лауреатов и участников Конкурса;

– обеспечивает освещение в СМИ хода подготовки, проведения и результатов Конкурса;

– анализирует и обобщает итоги Конкурса;

– содействует популяризации опыта всех участников Конкурса.

1.6. Решения оргкомитета принимаются на заседаниях и оформляются протоколами. Оргкомитет правомочен принимать решение, если на заседании присутствуют не менее двух третей его состава. Решение оргкомитета считается принятым, если за него проголосовало более половины членов оргкомитета, присутствующих на заседании.

1.7. Состав жюри Конкурса формируется из специалистов образовательных областей, имеющих квалификации, соответствующие квалификациям участников Конкурса. Жюри возглавляет председатель. В состав жюри входит ответственный секретарь.

1.8. Жюри Конкурса:

– оценивает конкурсные мероприятия в соответствии с установленными критериями;

– устанавливает регламент конкурсных мероприятий;

– информирует участников о результатах проведения всех конкурсных мероприятий;

– определяет победителей и лауреатов Конкурса;

– оформляет итоговую документацию и передает ее в оргкомитет Конкурса.

1.9. Решения жюри принимаются на заседаниях путем голосования и оформляются протоколами. Жюри правомочно принимать решение, если на заседании присутствует не менее двух третей его состава. Решение жюри считается принятым, если за него проголосовало более половины присутствующих на заседании членов жюри.

  1. Требования к участникам конкурса

 2.1. Участниками Конкурса являются педагоги социальные учреждений общего среднего образования, имеющие стаж работы в должности не менее 2 лет.

2.2. Участники Конкурса имеют право на:

– своевременную и полную информацию о конкурсных мероприятиях и критериях их оценки;

– техническое обеспечение участия в Конкурсе;

– методическую помощь;

– объективную оценку профессиональной компетентности;

– обращение в жюри конкурса по вопросам оценивания конкурсных мероприятий;

– внесение предложений по повышению эффективности работы жюри и оргкомитета по завершении Конкурса.

2.3. Участники Конкурса обязаны:

– выполнять требования настоящего положения;

– соблюдать правовые, нравственные и этические нормы;

– уважать честь и достоинство других участников Конкурса;

– соблюдать регламент, установленный жюри Конкурса;

– популяризировать свой опыт работы.

  1. Порядок проведения Конкурса

3.1. Конкурс проводится в 3 этапа:

 Первый этап Конкурса -  в учреждениях образования района с 4 по 16 декабря 2019 года.

Второй этап – районный – с 16 декабря 2019 по 24 января 2020 года.

Третий этап – областной – с 02 марта 2020 года.

3.2. Второй этап Конкурса проводится в три тура:

Первый тур (заочный). На данный тур до 16.12.2019 участникам Конкурса необходимо предоставить следующие материалы:

  1. заявку участника Конкурса (приложение);
  2. видеозапись профилактического занятия, деловой игры, круглого стола, диспута, занятия с элементами тренинга и др.;
  3. эссе «Мое профессиональное призвание – педагог социальный» - до 3х страниц.

По итогам отборочного тура определяются участники второго тура (3 – 4 участника).

Второй тур (полуфинал). Участвуют победители первого тура Конкурса. Данный тур включает следующие конкурсные мероприятия:

  1. мастер-класс с участием педагогов (03-11.01.2020);
  2. тестирование в целях проверки знаний в области нормативной базы (27.12.2019).

Третий тур (финал) – 24 января 2020 года. Финал включает следующие конкурсные мероприятия:

– творческое самопредставление участника конкурса на сцене  (7 мин);

– мини-занятие на сцене (15 минут).

По итогам третьего тура определяются один победитель и два лауреата.

3.3. Критериями оценки конкурсных мероприятий являются:

– актуальность и соответствие опыта деятельности современным тенденциям развития образования и воспитания;

– умение популяризировать опыт собственной педагогической деятельности;

– соответствие содержания конкурсного мероприятия заявленной теме;

– глубина знаний в области педагогики, психологии;

– владение современными средствами обучения и воспитания.

3.4. Победитель конкурса в каждой номинации награждается дипломом победителя, лауреаты конкурса награждаются дипломами лауреатов. Участникам вручается диплом участника конкурса.

 3.5. Подведение итогов, объявление результатов, награждение участников и победителей проводится на торжественной церемонии закрытия конкурса.

  1. Финансирование конкурса

Финансирование подготовки и проведения конкурса осуществляется в установленном порядке за счет средств, не запрещенных законодательством Республики Беларусь.

 

СКЛАД

арганізацыйнага камітэта па падрыхтоўцы і ўдзелу

ў раённым конкурсе “Педагог сацыяльны”

у ДУА “Радашковіцкая школа-інтэрнат для дзяцей-сірот

і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў”

  1. Дзятлоўскі І.М. – дырэктар, старшыня
  2. Харошка Т.А. – намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, намеснік старшыні
  3. Канарская М.А. – намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
  4. Пятроўская І.С. – педагог-арганізатар, старшыня прафкама
  5. Філіповіч К.А. – галоўны бухгалтар

 

ПЛАН падрыхтоўкі і удзелу

ў раённым конкурсе прафесійнага майстэрства

“Педагог сацыяльны”

у ДУА “Радашковіцкая школа-інтэрнат для дзяцей-сірот

і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў”

№ п/п

Мерапрыемства

Тэрмін

Адказны

1.      

Падрыхтоўка загада аб удзеле ў Конкурсе

13.12.2019

Харошка Т.А.

2.      

Пасяджэнне творчай группы, размеркаванне абавязкаў

13.12.2019

Харошка Т.А.

3.      

Тэхнічнае забяспячэнне:

тэхнічнае абсталяванне для правядзення мерапрыемства;

відэаздымка выхаваўчага мерапрыемства і мантаж відэароліка

На працягу конкурса

Пятроўская І.С.,

Торліна В.Т.

 

 

4.      

Метадычная кансультацыя з удзельнікам конкурса

13.12.2019

Харошка Т.А.

5.      

Складанне метадычнай распрацоўкі выхаваўчага мерапрыемства

14.12.2019

Удзельнік конкурса

6.      

Правядзенне выхаваўчага мерапрыемсва

16.12.2019

Удзельнік конкурса,

Пятроўская І.С., Торліна В.Т., Варган Т.Ю.

7.      

Афармленне эсэ “Моё профессиональное призвание –педагог социальный»

17.12.2019

Удзельнік конкурса, Радзевіч Л.А.

8.      

Прадстаўленне матэрыялаў Конкурса ў раённы вучэбна-метадычны кабінет

Да 18.12.2019

Харошка Т.А.

9.      

Афармленне метадычнай папкі “Сацыяльны педагог – 2019”

Да 25.01.2020

Харошка Т.А., удзельнік конкурса

10.            

Асвятленне хода Конкурса на сайце ўстановы адукацыі

На працягу конкурса

Харошка Т.А.

 

Педагог социальный Шабуня Ирина Викторовна провела интерактивное профилактическое занятие «Моя безопасность».

свернуть